ITIL® 4 Foundation
ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
The ITIL Accredited Training Organization logo is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
Kurzem získáte
- seznámení s rámcem ITIL®
- pochopení životního cyklu IT služby
- seznámení s klíčovými procesy, rolemi a praktikami každé etapy životního cyklu IT služby
- pochopení klíčových rolí a funkcí
Hodnocení
Od účastníků:
Termíny
Datum |
Cena(Kč bez DPH 21%) |
Zkouška(Kč bez DPH 21%) | |||
Kdykoliv |
12.900 |
9.700 | E-learning - AJ | ||
Poptat firemní kurz |
UCHOPTE NOVÉ VÝZVY SPRÁVY SLUŽEB!
ITIL® vede odvětví IT Service Management (ITSM) svými návody, tréninkem a certifikačními programy již více, než 30 let.
ITIL® 4 přináší aktualizaci o většinu zavedených ITSM praktik v širším kontextu zkušeností zákazníků, hodnotových proudů a digitální transformace.
Na kurzu si ukážeme, že nově obsahuje nové způsoby práce, jako je Lean, Agile a DevOps v reakci na potřebu uchopit nové výzvy správy služeb a využít potenciál moderních technologií.
Zaveďte holistickou správu služeb
S cílem zajistit holistický přístup ke správě služeb, ITIL® 4 nastiňuje čtyři dimenze správy služeb, ze kterých by mělo být nahlíženo na jednotlivé součásti hodnotového systému služeb.
Na kurzu si ukážeme, že se jedná o dimenze Organizace & lidé, Informace & technologie, Partneři & dodavatelé, Hodnotové proudy & procesy a vysvětlíme si, že zajištěním odpovídající pozornosti každé dimenzi organizace zajišťuje, že její hodnotový systém zůstává i nadále vyvážený a efektivní.
Může o sobě poskytovatel služeb prohlásit, že dodává hodnotu?
ITIL® 4 zmiňuje dobu, kdy organizace, které se identifikovaly jako „poskytovatelé služeb“ viděly svou roli jako poskytování hodnoty svým zákazníkům v podstatě stejným způsobem, jako balíček doručený přepravní společností do budovy zákazníka.
Na kurzu si vysvětlíme, že tento přístup ale nemůže fungovat, vezmeme-li v úvahu nesmírně složité a vzájemně závislé služby, existující v dnešní realitě. Stále častěji organizace uznávají, že hodnota je společně vytvářena prostřednictvím aktivní spolupráce mezi poskytovateli a spotřebiteli, jakož i dalšími organizacemi, které jsou součástí servisních vztahů.
Ukážeme si, že poskytovatelé nemohou pracovat ve vakuu a definovat, co bude mít hodnotu pro jejich zákazníky a uživatele, musí aktivně usilovat o zavedení vzájemně přínosných, interaktivních vztahů s jejich spotřebiteli a zmocnit je, aby byli kreativními spolupracovníky v hodnotovém řetězci služeb.
Probíraná klíčová témata
- klíčové koncepty správy služeb
- návodné principy ITIL®
- čtyři dimenze správy služeb
- ITIL® hodnotový systém služeb
- manažerské praktiky ITIL®
Kurz vám dále přinese
- kvalitní přípravu na certifikační zkoušku (dvě cvičné zkoušky včetně řešení a zdůvodnění)
- ilustraci probíraných témat na příkladech z praxe lektora
CERTIFIKACE
Získejte certifikát ITIL® 4 Foundation Certification in IT Service Management, ITIL® 4 Edition
Certifikační zkouška úrovně Foundation
- přináší mezinárodně uznávaný certifikát ITIL® Foundation Certification in IT Service Management, ITIL® 4 Edition
- probíhá formou on-line proctoringu s dohledem supervizora (voucher)
- každý kandidát získá v rámci voucheru ebook pro ještě pečlivější přípravu na zkoušku
- trvá 60 (+15) minut
- probíhá v anglickém jazyce
- klade kandidátům 40 multiple-choice otázek
- k úspěšnému složení je potřeba alespoň 65% správných odpovědí (26 ze 40)
- je typu „close book“ *
- upozorňujeme, že počínaje 1.11.2019 není možné absolvovat kurz kteréhokoliv z produktů AXELOS Global Best Practice bez odpovídající certifikační zkoušky
Více informací k organizaci certifikační zkoušky>>
*„close book“ znamená, že účastník nemůže při zkoušce využívat jakékoliv materiály a příručky.
„open book“ znamená, že účastník může používat při zkoušce příručku či jiné materiály.
Více informací
Vhodné pro
každého, kdo chce získat ucelenou představu o standardu ITIL® a chce se připravit ke složení certifikační zkoušky ITIL® Foundation, zejména pak pro role
- ředitel IT
- manažer IT
- vlastník IT procesu
- vedoucí projektu
- Service Desk
Délka
2 dny
Adresa
Františka Křížka 362/1, Praha
Vyžadovaná znalost před začátkem kurzu
Pro absolvování kurzu nejsou stanoveny žádné nutné předpoklady, základní přehled o fungování IT v organizaci je jistě výhodou.
Ing. Jan Lébl
Lektor s více jak 40 odškolenými kurzy v oblasti ITSM a 10 letou zkušeností z praxe.
Akreditovaný u zahraničního partnera: