SBM
Solutions Business Manager (SBM) je kvalitní a současně cenově dostupná platforma typu Business Process Management Suite (BPMS), která výrazně zvyšuje produktivitu všech fází automatizace a digitalizace procesů.
Ultrarychlý vývoj a nasazování aplikací
Low-code platforma umožňující s nízkou mírou programování nebo zcela bez něj rychlou automatizaci procesů.
Otevřenost
Snadná integrace s jinými systémy prostřednictvím REST či Web Services za použití integrovaného orchestračního stroje.
Jednoduchost používání
Velkou předností je propracované a zároveň přehledné uživatelské rozhraní.
Podpora mobilních zařízení
Responsivní formuláře a mobilní aplikace s OCR a čtením čarového kódu rozšiřují praktické možnosti využití.
Pokročilý reporting
Zabudovaný reporting modul umožňuje snadnou tvorbu uživatelských reportů ve formě tabulek i grafů.
Auditovatelnost
Automatické vytváření změnové historie pro zajištění shody se standardy.
Strojové učení a ChatOps
Vstupní data mohou zpracována a následně inteligentně využita pro automatizaci manuálních činností. K efektivní komunikaci přispívá komunikace prostřednictvím botů.
Škálovatelnost a bezpečnost
Schopnost distribuovat jednotlivé komponenty systému na různé vypočtení zdroje při splnění nejvyšších bezpečnostních nároků.
Ultrarychlý vývoj a nasazování procesních aplikací
Platformu Solutions Business Manager ocení zvláště pracovníci odpovědní za automatizaci procesů, neboť umožňuje pružně reagovat na změny v podnikových procesech. Platforma nabízí vizuální vývojové prostředí, které zajišťuje mimořádnou produktivitu při vývoji a provádění změn a to i když je využíváno méně zkušenými nebo interními návrháři (Citizen Developer).
Otevřenost prostřednictvím orchestrací
Díky integrovanému orchestračnímu stroji umí platforma SBM převzít v organizaci roli procesně orientované integrační platformy zastřešující další používané informační systémy a softwarové nástroje. Implementace integrací probíhá podobným způsobem jako automatizace procesů, postřednictvím vizuálního vývojového prostředí.
Jednoduchost používání
Široké možnosti zobrazení ve formě tabulek, grafů, konfigurovatelných a interaktivních pohledů typu dashboard, kalendář, karban a backlog poskytují uživatelům přehledný a jednoduchý pohled na jejich aktuální úkoly a manažerům snadnou kontrolu procesních metrik.
Reporting
Reportovací modul umožňuje uživatelům rychlý a efektivní přístup k informacím. Flexibilita nástroje dovoluje vytvořit personalizované pohledy pro každou roli nebo uživatele. Oprávnění pro vytváření a spouštění sestav jsou detailně řízena a každý uživatel nebo role může dle přiřazených práv nejen zobrazovat, ale také vytvářet nebo upravovat své vlastní sestavy a pohledy.
Auditovatelnost
Každá akce provedená uživatelem či administrátorem je zaznamenána, čímž je možné následně vysledovat všechny informace o každé činnosti. Historická data podporují odpovědnost a představují efektivní bázi pro snadné provádění auditů a postupnou optimalizaci procesu.
Strojové učení a ChatOps
Strojové učení na základě existujících dat v systému umožňuje prediktivní automatické vyplňování formuláře za uživatele systému.
K efektivnější práci a komunikaci také přispívá integrace na nástroje týmové spolupráce (MS Teams, Slack, Mattermost) prostřednictvím jejich integrovaných botů.
Technologie
Platforma je postavena důsledně na webové technologii, což umožňuje všem uživatelům včetně administrátorů snadný přístup bez nutnosti jakékoliv instalace, případně lze využít mobilní aplikací pro Adroid a iOS. Architektura je navržena tak, aby jednotlivé komponenty mohly být v případě požadavku na velmi vysoký výkon instalovány na samostatných serverech při zachování bezpečnosti v souladu s ISO 27001.