Projekt „Automatizace klíčových IT procesů v Allianz pojišťovně za 10 měsíců“ postavený na procesní platformě SBM zvítězil v soutěži ITSM Projekt roku 2015.
Projekt byl výjimečný svým rozsahem a dobou trvání, kdy implementace řešení Orchestrated IT během deseti měsíců pokryla ucelenou sadu procesů Operations (Incident, Request, Problem a Change Management) a Development (Demand, Test, Release a Resource Management). Veškerá funkcionalita včetně řízení kapacit je realizována platformou SBM a obsluhována jediným portálem pro koncové uživatele.
V tiskové zprávě organizátora soutěže itSMF CzechRepublic se mj. uvádí: „Porota na tomto projektu ocenila především to, že se projekt zaměřil na optimalizaci a automatizaci celé řady ITSM procesů ve společnosti Allianz, plánování a řízení lidských zdrojů. Hlavním přínosem vítězného projektu bylo výrazné zlepšení komunikace s businessem prostřednictvím procesu a nástrojů demand managementu.“.
COMPUTERWORLD v článku Vítězové soutěže ITSM Projektu roku 2015 uvedl: „V rámci 10. Výroční konference itSMF Czech Republic, pořádané ve spolupráci s CACIO, byli vyhlášeni vítězové soutěže o nejlepší projekt z oblasti IT Service Managementu. Na prvním místě se umístil projekt společnosti LBMS s názvem „Automatizace klíčových IT procesů v Allianz pojišťovně za 10 měsíců“. LBMS, tak po více než 2 letech sesadilo z trůnu pravidelné finalisty a vítěze loňských ročníků a získalo pomyslný zlatý kov.“